خط ۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم
سرخط خبرها

وزیر بهداشت در مشهد: شهر «مشهد» یکی از برترین شهر‌های کشور در حوزه سلامت است|راهپیمایی زائران پیاده امام رضا(ع) همچون اربعین حسینی عظیم و میلیونی است

  • کد خبر: ۱۲۶۲۰۰
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
وزیر بهداشت در مشهد: شهر «مشهد» یکی از برترین شهر‌های کشور در حوزه سلامت است|راهپیمایی زائران پیاده امام رضا(ع) همچون اربعین حسینی عظیم و میلیونی است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشهد سابقه دیرینه در حوزه سلامت دارد و این شهر به برکت امام هشتم (ع) یکی از برترین شهر‌های کشور در این حوزه است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بهرام عین‌اللهی روز دوشنبه در جریان بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مُلک‌آباد مشهد افزود: شهر مشهد به جهت آن که میزبان مهمانان امام رضا (ع) بوده و هست نیازمند هزار تخت درمانی است تا بتواند خدمتی موثرتر و مثمرثمرتر ارائه کند.

وی ادامه داد: یکی از رویداد‌های مهم دنیا راهپیمایی عظیم عزاداران رضوی است و معتقدیم که این راهپیمایی همچون اربعین حسینی عظیم و میلیونی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تلاش هستیم تا ضمن بازدید و بررسی از تمامی بخش‌های حوزه‌های بهداشت، دارو و درمان، بهترین نوع خدمت در تمامی بخش‌های حوزه سلامت ارائه شود.

عین‌اللهی افزود: امیدواریم با همکاری تمامی متولیان حوزه سلامت بهترین نوع عملکرد را در دهه پایانی ماه صفر و به خصوص روز‌های بیست و هشتم، بیست و نهم و سی‌ام این ماه ارائه دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران در بخش بستری موقت، وضعیت واحد‌های پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، سلامت خانواده و بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ملک‌آباد را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

دکتر عین‌اللهی بر حمایت کامل از مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و ارائه بهترین نوع خدمات در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، دارویی و آزمایشگاهی و ارائه بهترین نوع خدمات به آنان تاکید کرد.

به دنبال توسعه، گسترش و به‌روزرسانی زیرساخت‌های بخش‌های مختلف حوزه سلامت هستیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این بازدید با تشکر از حمایت‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مشهد و شهر امام رضا (ع) گفت: ما به یاری خدا و عنایت امام رضا (ع) به دنبال توسعه، گسترش و به‌روزرسانی زیرساخت‌های بخش‌های مختلف حوزه سلامت حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ابعاد کمی و کیفی هستیم.

دکتر محمدعلی کیانی افزود: در یک سال اخیر اقدامات شاخصی همچون افتتاح بیمارستان ولایت و کلنگ زنی بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی جاده سرخس انجام شده است و در تلاش هستیم تا این طرح بزرگ حوزه درمان در موعد مقرر افتتاح شود و بتواند به‌خوبی خدمت‌رسان مردم باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با وجود تمامی اقدامات صورت گرفته و تجهیزات اختصاص یافته باز هم نیازمند تداوم حمایت‌های مسوولان کشوری است و با حمایت مس. ولان عالی رتبه به دنبال آن هستیم تا بتوانیم بیش از پیش به زائران و مجاوران امام رضا (ع) خدمات‌رسانی کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ملک‌آباد بخش بستری موقت فعال بوده و در کنار آن خدمات واحد‌های پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، سلامت خانواده و بهداشت محیط و حرفه‌ای نیز به مردم ارائه می‌شود.

دکتر بهرام عین‌اللهی به همراه معاونان بهداشت، درمان و توسعه و همچنین رییس سازمان اورژانس کشور با استقبال استاندار خراسان رضوی و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به زائران سواره و پیاده امام رضا (ع) امروز دوشنبه وارد مشهد شد.

در این سفر که معاونان بهداشت، درمان و توسعه و همچنین رییس سازمان اورژانس کشور دکتر عین‌اللهی را همراهی می‌کنند آخرین وضعیت شهر مشهد در خصوص میزبانی شایسته از مهمانان امام رضا (ع) و آمادگی حوزه‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->